هر سفری در زندگی با اولین گام آغاز می شود. امروز شما یک گام بزرگ به سوی رشد شخصیتی و آرامش برداشته اید.
افسردگی، تجربه ای است که ما به تنهایی نمی توانیم از شرش خلاص شویم. تجربه ای که نیاز داریم بر روی آن کار کنیم و به زمان احتیاج داریم. در افسردگان گمنام بر این باور هستیم که قبل از شروع و دیدن تغییر، لازم است به طور منظم در جلسات حضور یابیم.
ما دریافتیم اگر خواهان تغییر و شروع یک حس بهتر هستیم باید بهای آن را در زندگیمان بپردازیم و شروع به تغییر دادن نحوه تفکر، اعمال و احساساتمان کنیم.ما درمان های معجزه آسا و راه های میانبر نداریم. اگر به خودتان فرصت دهید و به طور منظم به جلسات بیایید، به آهستگی شروع به مدیریت زندگی تان خواهید کرد ، به این معنا که خود ارباب زندگیتان می شوید نه آنکه در کناری بنشینید و به افسردگی اجازه دهید که شما را منزوی و احساسات تان را تحت کنترل بگیرد.
ما نیز مانند شما بودیم اگر بر روی روی اصول افسردگان گمنام کار کنید نتیجه خواهید گرفت. افسردگان گمنام بر این باور است، کسی که به گروه مراجعه می‌کند و تمایل به تغییر دارد هر زمانی که مایل است می تواند شروع کند آمدن به یک گروه خودیار مانند پوشیدن کفش‌های نو است ابتدا ممکن است کمی سخت به نظر بیاید اما اگر تسلیم شوید و مدتی به پوشیدن آنها ادامه دهید مانند کفش های قدیمی تان می شوند.